sticky

  • szoping
  • deviantart

poniedziałek, 8 września 2014

Laureaci Konkursu "Postać ze Snu " 2014

Uwaga, Uwaga !

Kochani ! Nadeszła ta chwila, w której rozstrzygnie się spór o to kto zajmie trzy czołowe miejsca i otrzyma nagrody :) Naturalnie uznałam, że nie spocznę tylko na tym, jako że wszystkie prace były wspaniałe ! Wykazaliście się dużą pomysłowością i kreatywnością potwierdzając tym samym, że drzemie w Was dusza artysty. Dlatego też nie chcąc aby ta dusza poszła w zapomnienie przygotowałam małe niespodzianki. Ale zacznę może od początku. 

Nagrodę za zajęcie 1 MIEJSCA ( zestaw do farb olejnych ) otrzymuje : Agnieszka Suder 

Przede wszystkim moją uwagę zwróciło ciekawe rozwiązanie w postaci nachodzących na siebie kółeczek oraz wyraźna i nasycona kolorystyka. Efekt przypomina mi odrobinę technikę szkła lub witrażu i muszę przyznać, że dodał on pracy dużego charakteru. Również zaintrygował mnie sposób przedstawienia tematyki - noc, księżyc i zwykła dziewczyna ( a może i niezwykła ) w bluzeczce z kołnierzykiem - który szczególnie mnie urzekł - igrająca z ćmami.  

Nagrodę za zajęcie 2 MIEJSCA ( Zestaw do pasteli ) otrzymuje : Martyna Markowicz


W tej pracy urzekła mnie nie tylko tematyka ale i bardzo piękna realizacja. Postać opiekunki czy łabędziej królowej, emanuje tajemnicą i dostojeństwem jednocześnie prezentując delikatną naturę łabędzi. Muszę przyznać, że jej wizualizacja bardzo mnie zaintrygowała - jest bardzo żywa, wdzięczna i świetnie oddaje charakter ptaków jakby zaraz miała zamienić się w jednego z nich. Ponad to praca bardzo dobrze prezentuje się kompozycyjnie.

Nagrodę za zajęcie  3 MIEJSCA ( zestaw ołówkowy ) otrzymuje : Czesław Siudak


Przyznam się szczerze, że niesamowicie rozbawiła mnie ta praca a same stworki i ich sympatyczny wygląd chwycił mnie za serce.  Włochate trzy postacie emanują jakimś pozytywnym szaleństwem, którego nie potrafię określić - chciałabym mieć takich nieoczekiwanych gości. Ponad to praca zaintrygowała mnie również samą techniką i realizacją. Nie spodziewałam się otrzymać pracy w technice suchej igły, która jest rzadkością. Jako że bardzo lubię grafikę postanowiłam dać tej pracy dodatkowego plusa. 

WYRÓŻNIENIA


Ale moi kochani to jeszcze nie wszystko. Jako, że miałam na prawdę ciężki orzech do zgryzienia a kondycja moich zębów ostatnio szwankuje po zdjęciu aparatu ortodontycznego, postanowiłam parę prac wyróżnić. W ramach ów wyróżnienia, każda z poniżej wymienionych osób otrzyma ode mnie mały upominek w postaci  ręcznie wykonanej przeze mnie zakładki do książki. Wzory będę wybierała losowo. A zakładkę możecie używać nie tylko do książek ale do dzienników, notesów, zeszytów itp. 
Osoby wyróżnione to : Glamonik, Katarzyna Okręglicka - Zamira, Marta Jurewicz, Natalia Dudek - Nadzia Bompke, Paulina Stefaniak, Pracownia Zmrokova




Laureatów jak i osoby wyróżnione uprzejmie proszę o dostarczenie mi adresów drogą mailową. Proszę takich informacji nie pisać w komentarzach. Adresy przesyłacie pod adres: marcysiowo@gmail.com. Przesyłki z nagrodami nadam w momencie kiedy uzbieram wszystkie adresy. Naturalnie jeśli zaistnieje taka konieczność poinformuję Was o tym na blogu ;) 


POZOSTAŁE PRACE

Oczywiście to jeszcze nie wszystko. Uznając każdą z prac za wyjątkową nie chciałabym aby poszły one  w zapomnienie ! Tak więc dla pozostałych autorów:

Agnieszka Reda , Aleksandra Sikora, Alicja Golec - Galisa, Angelika Mruk- Angelika Fruu, Anna Staińska - cocoart, Czarna Juelle, Daria Białobrzycka, Kamila Brożek, Paweł Marcinkiewicz - Karikakulum, Łukasz Rutkowski, Magda Krauz, Magda Płochocka, Magdalena Pyrak - Jadzia prk, Marcysia, Marzena Kownacka, Paulina Pastuszka, Piotr Minksztym, Sylwia Kozłowska, Werka 109, Wiktoria Tarnopolska - Viganee, Zglinicka Aleksandra.

postanowiłam stworzyć galerię konkursową i wypromować waszą twórczość. 

Tak więc jeżeli posiadacie galerie artystyczne, blogi lub strony artystyczne proszę pisać na maila. Obok każdej z prac pojawią się odpowiednie linki. Może być nawet kilka adresów - jeżeli macie kilka kont na różnych portalach. 

Adresy/ linki proszę przesyłać na maila : marcysiowo@gmail.com z imieniem i nazwiskiem oraz pseudonimem, abym wiedziała czyje adresy do czyjej pracy dopasować. :)

Jeżeli ktoś nie posiada takich profili - nic nie szkodzi. Praca i tak pojawi się w galerii a z czasem gdy o taki profil się wzbogacicie możecie do mnie napisać i uzupełnię brak. 

Wszyscy byliście świetni - będą z Was Ludzie i Artyści - Moje gratulacje !!!!!!!!! :):):)


15 komentarzy:

  1. Gratuluję wszystkim, piękne prace.

    G.

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetne prace, a praca z 1 miejsca jest niezwykle urzekająca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie dziwota że miałaś ciężki wybór - prace są po prostu rewelacyjne! Pomysły i wykonanie naprawdę niesamowite-gratuluję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam, miałam problem....I to jeszcze nie wszystkie prace. Ale pozostałe będą w galeryjce w osobnym poście :) Ja również wszystkim gratuluję !

      Usuń
  4. O MATKO! Jakie cuda! Pięknie - 1 miejsce jak najbardziej zasłużone- jak porównuje je do mojego, to aż mi wstyd :P No ale cóż, zakładka jest nawet cenniejsza (jak dla mnie) niż te pastele czy ołówki :P Serdecznie Ci dziękuje, jeszcze nigdy żadnego wyróżnienia nie miałem takiego na serio ( oprócz takiego z plakatu o bezpieczeństwie na wakacjach). A to jeszcze od Ciebie i wyróżnienie i zakładeczka, Dzięęęękujeee. Pozdrawiam !
    ~glamonik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co ! Praca była i jest na prawdę ciekawa i fajnie tematycznie zrealizowania ^^ Pozdrawiam również !

      Usuń
  5. Wow... Zadziwiająco wysoki poziom jak na konkurs blogowy. ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję!!! Aż skakałam po pokoju :D Uważam że wszystkie prace są świetne, ja bym wybrać nie umiała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdeczne gratulacje! Na prawdę zasługujesz na 1 miejsce !!! Praca rewelacyjna :)
      ~glamonik

      Usuń
    2. Było mi ciężko wybrać, ale się udało i dlatego serdecznie gratuluję wygranej ;)

      Usuń
  7. Ojojojojoj;))) bardzo bardzo dziekuje za wyroznienie jest mi niezmiernie milo i przyznam ze zakladka to cudowna nagroda bo ksiazki to moj drugi swiat:**** i grratuluje wszystkim wygranym czyli wszystkim ktorzy brali udzial;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szok, wyróżnienie oO... dzięki serdeczne :D. Gratulacje dla tych na podium i dla całej reszty, bo prace są rewelacyjne :). Będę czekać teraz na otwarcie galerii z pozostałymi pracami, bo ciekawość mnie zżera, co "wyśnili" inni uczestnicy ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co ! Galerię prawdopodobnie otworzę w przyszłym tygodniu muszę uzbierać linki :) Również wszystkim serdecznie gratuluję ! :)

      Usuń

----