sticky

  • szoping
  • deviantart

wtorek, 7 października 2014

Strugaczka do Pasteli Suchych w Kredce

Czyli Derwent 

Dzisiaj taki króciutki post uzupełniający. Nie zapomniałam o tutorialu. Będzie jeszcze w tym tygodniu. A skoro ostatnio już było o tych przyborach pastelowo kredkowych to teraz trochę na temat strugaczki. Nie jest to bowiem zwykła strugaczka / temperówka.  Służy ona głównie do strugania pasteli suchych w kredce. Oczywiście jak widać na załączonym obrazku jest firmy Derwent i nawet nie była droga....


W zasadzie to nie jestem w stanie wiele powiedzieć na ten temat poza tym, że jest specjalnie wyprofilowana i bardzo dobrze struga. Średnica otworu jest optymalnie dopasowana do kątu ścięcia pasteli dzięki czemu nie trzeba się mordować i obchodzić z nimi jak z jajkiem podczas strugania, co niestety przytrafiało mi się ze zwykłą strugaczką. 


No i koszt takiej strugaczki nie jest duży a raczej niewielki - ok 4,00 zł. 
Tak więc mam, używam i jestem zadowolona. A że notka na prawdę wielkości micro to podpinam ją pod poprzedni post :P.


6 komentarzy:

  1. najlepsza temperówka świata! Do wszystkiego jest dobra, mam takie 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę taka wypróbowac bo zawsze sie morduję ze zwykłymi które się tępie w tempie zastrasząjącym ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, no to faktycznie koniecznie polecam ! :) Tym bardziej, że strugaczka nie jest droga ;) ♥

      Usuń
  3. Witam! taki mały błąd się wkradł "optymalnie dopasowana do kątu zcięcia" ------------ścięcia powinno być ;)
    Ula

    OdpowiedzUsuń

----