sticky

  • szoping
  • deviantart

środa, 24 kwietnia 2013

Rękodzieło Artystyczne - szkatułka - ser szwajcarski

Szkatułka Ser Szwajcarski :) 

Zanim przejdę do konkretów chciałabym ogłosić jedna ważną rzecz :) A mianowicie Ci , którzy mają głośniki i  mogą je załączyć mają fajnie , Ci którzy ich nie mają to mają niefajnie :) Tak , wiem to było bardzo elokwentne , ale kto by się tam przejmował elokwencją kiedy słońce za oknem . Nie żeby mi hormony buzowały czy cuś .....bo mi nigdy na wiosnę nie buzowało , raczej w głowie od skoków ciśnienia i temperatury i poczucia senności , bo ostatnio to ja bez kawy jestem . Ponoć niezdrowa na refluks ....tęsknie, ale chyba będę zmuszona zakupić Yerba Mate i do niej wrócę na jakiś czas , bo to przecież bez płynnego dopalacza o poranku się człowiek nie obudzi ....  No więc na czym to ja......?? A cha ! ( był taki zespół :D ) No tak , głośniki . Od ....w zasadzie wczorajszego wieczoru może niektórzy zauważyli a niektórzy nie , że na moim blogu w tle pojawiły przyjemne odgłosy lata i wiosny :) A to wszystko po to , aby stworzyć przyjemniejszą atmosferę ^^. Kto nie kocha natury ! Tak , natura , zwierzątka i jedzenie :P Zapewne dlatego mnie ostatnio natchnęło na kolejną szkatułkę z serii pokarmowej :P
Oto szkatułka Ser Szwajcarski :D


A historia jest taka , że była sobie gruba i łakoma mysz , która w drodze do swej norki napotkała ogromny kawał sera szwajcarskiego . Oczywiście nie mogła obejść go obojętnie więc zaczęła go konsumować , niestety sama z łakomstwa utknęła w serze i tak jej się zostało :) 
Szkatułka drewniana , pomalowana jak widać na żółto , plus wszelkie efekty dziur w serze ;) No i gwóźdź programu - gruba mysz , pijana od wspaniałej woni sera :P ...i ten ogonek nad odbytem ^.^....


Wszystko po to by wywołać uśmiech :) Szkatułka jest na sprzedaż i można ją znaleźć wśród innych moich przedmiotów TUTAJ . Nie będę podawać bezpośrednio linka do przedmiotu , bo za każdym razem gdy skończy się aukcja musiałabym wymieniać link na nowo . 
Szkatułka na pewno dla wielbicieli gryzoni :D i serów też oczywiście i w zasadzie do przechowania wielu drobiazgów ;) Tak więc ja teraz idę , jak ta mysz , podjadać ale nie ser tylko ciastka , położę się na podłodze , wsłucham w ćwierkałki i cykadki i udam , że jestem na łonie natury - byle bez kleszczy :P




4 komentarze:

  1. Czytałam wszystkie Pani wpisy o szkatułkach, nabrałam ochoty na wykonanie takiej na prezent, tylko nie wiem od czego zacząć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj ! Na początek trzeba sobie wyszukać jakieś zgrabne pudełeczko, a potem wszystko zależy od koncepcji jaką się posiada. Podług niej gromadzimy odpowiednie przedmioty i przystępujemy do realizacji. Zanim zaczniemy dekorować warto pudełeczku nadać odpowiedni koloryt :)

      Usuń
    2. To ja już koncepcję mam, ale brak pudelek. Może w najbliższym czasie jakieś znajdę, ale nie o tym chciałam mówić.
      Odnośnie kolorytu, to czy można takie pudełka malować farbami akrylowymi (kiedyś kupiłam pod wpływem chwili, trochę się pobawiłam, zniszczyłam 2 pędzle i leżą do tej pory)?

      I jeszcze tak bez związku z tematem szkatułek. Przeglądając resztę Pani wpisów, z ciekawości zaczęłam czytać te o farbach olejnych. Kiedyś mówiłam sobie, że po mimo tego, iż lubię poznawać nowe techniki to farb olejnych nie dotknę. Teraz zaczynam się zastanawiać czy nie spróbować od jakiegoś małego zestawu. Czy może to jeszcze za wcześnie?

      Usuń
    3. Co do malowania pudełeczek akrylami, to pewnie ! Akryle świetnie się do tego nadają. Jeżeli chodzi o pędzle i farby akrylowe trzeba szybko pędzle myć po akrylach lub od razu po użyciu wymoczyć w wodzie, ponieważ te farby szybko zasychają i pędzel może już być do niczego :)
      Co do malowania olejami, to zachęcam ! Jednak każdy musi wyczuć ten moment kiedy podejść do pierwszej próby. Nie mam też pojęcia na jakim etapie Jesteś . Przeważnie do olei powinno się podchodzić po zapoznaniu się dobrze z pracą w ołówku, jednak od każdej reguły można zrobić wyjątek. Jeżeli czujesz ogromną chęć spróbowania to czemu nie ! :)
      A tak w ogóle to mów mi proszę po imieniu ;)

      Usuń

----