sticky

  • szoping
  • deviantart

sobota, 13 maja 2017

Ogłoszenie Wyników Konkursu - "Jestem z Bajki"!

Witam wszystkich cieplutko! Ostatnio długo milczałam, ale moje milczenie niestety spowodowane było sporą ilością obowiązków. Mam nadzieję, że wybaczycie mi nieobecność. 
Dzisiaj oczywiście ogłoszenie wyników. Niestety musiałam tą okoliczność przesunąć o tydzień z powodu pewnych drobnych utrudnień. Większość wysłanych plików nie była odpowiednio przygotowana do publikacji, więc ten proces przypadł mnie, w formie dodatkowego obowiązku - stąd opóźnienia. Za które zresztą bardzo przepraszam.


Jednak opóźnienia już za nami więc teraz, z przyjemnością, chciałabym ogłosić zwycięzców konkursowych:

Miejsce 1



Anna Nowak i jej klimatyczna wersja Królewny Śnieżki

Miejsce 2




Magdalena / Negra Waridi za drapieżną wersję Czerwonego Kapturka 

Miejsce 3


Klaudek884 za swoją wersję Małej Syrenki 


Prace Wyróżnione 



Anna Cymbała - "W Krainie Oz"



 Adrian - "Zootopia"

Wszystkim uczestnikom serdecznie dziękuję za wzięcie udziału w konkursie! Wykonaliście kawał dobrej roboty! Prace były wszystkie piękne i dlatego bardzo ciężko było nam wybrać tą najlepszą. Szczególnie gratulujemy wygranym! Do nich właśnie kieruję teraz prośbę. Osoby, które zdobyły nagrody uprzejmie prosi się o kontakt na maila : marcysiowo@gmail.com. Proszę w wiadomości podać swoje imię i nazwisko oraz dokładny  adres, na który mają zostać wysłane nagrody.
Dziękuję Wam serdecznie za wzięcie udziału! 

9 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem, świetne prace! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne rysunki, najbardziej podoba mi się Czerwony Kapturek i Frozen, piękne. Gratuluje zwycięzcą i dziękuję za wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja droga, wyślij mi swój adres, ponieważ ze względu na dyskwalifikację jednej prac, wskoczyłaś na 3 miejsce w konkursie ;)

      Usuń
    2. Prześlij mi swój adres bo czekam tylko na Ciebie, moja droga, aby wysłać nagrody ;) Mail podany w poście u góry - dziękuję :)

      Usuń
    3. Wysłałam 15 maja, kurcze, zaraz to zrobię jeszcze raz

      Usuń
  3. Niestety rysunek zajmujący drugie miejsce to czysty plagiat obrazu autorstwa pani Heather Theurer. Link do oryginału: http://heathertheurer.com/gallery-image/276/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OJ ! Bardzo dziękuję za informację! W takim razie będzie dyskwalifikacja...

      Usuń
  4. Gratuluję wszystkim uczestnikom, a przede wszystkim zwycięzcom! ♥ Dzięki Wam w mig można się przenieść w świat bajek i oderwać od tej szarej rzeczywistości :D Oby tak dalej, twórzcie i czarujcie :D

    OdpowiedzUsuń

----