sticky

  • szoping
  • deviantart

czwartek, 13 czerwca 2013

Versatile Blogger Award...?

Nominacja ...pierwsze w życiu i na jedno ucho :P

Bardzo dziękuję http://wszystkoto.blogspot.com/ za nominację do Versatile Blogger Award. Jest mi bardzo miło jako, że nominacje to ogólnie rzecz biorąc przyjemne rzeczy i jakże rzadkie, za które powinno się być wdzięcznym i dziękować, choć nominacja ta była dla mnie nie lada zaskoczeniem i nadal do końca nie wiem co to jest :P
Baaaaaardzo Dziękuję :) 

                                    
Zasady :
1. Podziękować nominującemu blogowi na jego stronie.
2. Pokazać nagrodę the Versatile Blogger Award.
3. Ujawnić 7 faktów o sobie.
4. Nominować co najmniej 7 blogów.
5. Poinformować o tym fakcie autorów blogów.

Fakty o sobie :
1. Często marudzę.
2. Kiedy coś tworzę świat i rzeczywistość dla mnie nie istnieją. Pająki i kocie motki  mają wolną drogę :P
3. Kocham śpiewać, bo potrafię śpiewać :).
4. Uwielbiam podróżować :)
5. Lubię czytać, zwłaszcza powieści kryminalne :).
6. Marzę o domku w stylu Wiktoriańskim z zielnikiem i ogrodem zimowym ^.^.
7. Jestem Czarownicą ;) Abra- kadabra ! :P

Punktu czwartego i piątego, bardzo mi przykro, ale  niestety nie jestem w stanie spełnić. :) Chroniczny brak czasu, dwa blogi - w tym jeden dla Was a jeden dla siebie, a przecież jeszcze trzeba żyć ;) Tak więc powracamy do rzeczywistości i zajmujemy się kolejnymi problemami, które męczą a które trzeba rozwiązać ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

----