sticky

  • szoping
  • deviantart

wtorek, 9 kwietnia 2013

Szkatułka - Kocie Łakocie

Wielbiciele wszystkich kotów łączcie się :)

Ja wiem , że już plujecie tymi moimi szkatułkami i nie możecie na nie patrzeć :P No chyba, że mam jakiegoś schiza , który jest tylko złym snem , i zaraz się przebudzę :) Na pocieszenie powiem tylko, że szykuję temat o sepii , a potem być może przejdę ....a zresztą po co gadać, to ma być niespodzianka ^^. Tak więc rysunki już wkrótce , a dzisiaj dla wszystkich wielbicieli kotów i nie tylko , ręcznie malowana i dekorowana ( przeze mnie naturalnie :P ) szkatułka Kocie Łakocie :)


Można w niej trzymać łakocie , ale niekoniecznie ;) A już na pewno nie zdechłe myszy przyniesione pod drzwi przez naszych pupilów :P Ale kolczyki , łańcuszki , wisiorki , to już bardziej ^^ . Tak w zasadzie to nie będę owijać w bawełnę bo już się ponawijałam wełenki , która tam widnieje na szkatułce i myślałam , że mnie coś trafi  , kiedy pod sam koniec roboty wszystko mi się odwijało :P  Syndrom Syzyfa -> dopóki nie użyłam kleju :P 
Szkatułkę pomalowałam na jeden z moich ulubionych kolorów . Można powiedzieć , że zieleń khaki , w środku jest nieco jaśniejsza :) Element dekoracyjny w postaci dzwoneczka , może służyć do kociej muzyki , jakby ktoś chciał i miał duszę muzyka :P
Jak widać , z zewnątrz szkatułka udekorowana jest ręcznie malowanymi odciskami kocich łapek. A może to po prostu jakiś Smotrusek przyszedł z eskapady i poplamił cały dywan :P , a potem się schował do środka szkatułki , żeby mieć wszystkich gdzieś :P Smotrusek oczywiście , też ręcznie malowany w dodatku z obrożą i kolejnym dzwoneczkiem u szyi. 


Mam nadzieję , że się Wam spodoba , choć wiem że może wolelibyście poczytać pewnie o rysowaniu i malowaniu . Choć nie wiem bo ta ankieta to idzie jak kulawy po dziurach ....
Cóż , od czasu do czasu muszę sobie zrobić odskocznie od tematyki tradycyjnej , by się do niej na nowo przygotować . Ale nie martwcie się :) Mam jeszcze tylko jedną szkatułkę do zaprezentowania :P Jednak następnym razem raczej chyba poruszę kwestię rysunku w sepii . Jakaś równowaga w końcu musi być :)







6 komentarzy:

  1. Kochana, jest przepiękna!!! Muszę złożyć u Ciebie zamówienie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią się podejmę każdej tematyki ;)Dziękuję ;)

      Usuń
  2. TO JEST PRZEPIĘKNE! Ja nie dałabym rady takiej zrobić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję !
      Jestem wręcz przekonana, że dałabyś radę ! :)

      Usuń

----