sticky

  • szoping
  • deviantart

wtorek, 16 kwietnia 2013

Rękodzieło Artystyczne - Biżuteria Leśna :)

Znaczy się o leśnej biżuterii , bo lasy kochamy :)

Taki mi wpadł ostatnio do głowy pomysł , że skoro ta spóźniona wiosna nareszcie się zbliża , choć bardzo powoli to może wypadałoby jej nieco pomóc i sobie także tworząc biżuterię , która może przyśpieszy procesy wszelkiego rozkwitu na drzewach :):):)
No i tak sobie właśnie wymyśliłam biżuterię bardzo prostą ...


W zasadzie to biżuteria ta jest bardzo naturalna :) Same drewienka , włóczki i rzemyki :) , no i może odrobina metalu w postaci zapięć i dzwoneczków :) . Komplet  składa się z naszyjnika i kolczyków , które można nosić razem albo osobno jak , kto woli :) Wszystkie listki wydziergałam z włóczki i usztywniłam w środku tak by się nie zwijały , co jest bardzo charakterystyczne dla robótek ręcznych :) Każdy listek udekorowałam parą dzwoneczków miedzianych . Listki na naszyjniku są jednostronne , natomiast kolczyki są dwustronne , na wypadek gdyby nam się w uszach poprzestawiały to ładniej się prezentują ^^ . Dodatkowo są wykończone drewnianymi koralikami . Zapięcia są haczykowate także miedziane , natomiast przy naszyjniku znajduje się zapięcie na miedziany karabinek :) Naszyjnik jak i kolczyki są na rzemyczku , którego kolor świetnie współgra z odcieniem zieleni listków :) 


Taka praca nad biżuterią jest strasznie przyjemna ! Cały ten proces kombinowania co z czym i za pomocą czego połączyć albo co dodać  , a potem możliwość ujrzenia efektu końcowego , bardzo motywuje do ukończenia biżuterii :) Niestety należy uważać na wodę . Deszcz nie jest groźny , ale ulewa już tak i na pewno nie czyścić tego myjąc w wodzie , bo może się coś uszkodzić :) ( mam tu na myśli głównie listki ) Najlepiej po zdjęciu biżuterii od razu schować ją w bezpieczne  i niekurzące się miejsce :) 
Tak więc mam nadzieję , że komplet się spodobał :) Na raz następny napiszę coś o skrótach perspektywicznych i perspektywach , bo to też bardzo przydatna wiedza podczas rysowania ;)
Tymczasem borym lasem , hop sa sa .....gdzie strumyk płynie z wolna ...zioła , maj i takie tam :P


4 komentarze:

  1. Nostalgicznie piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nostalgiczne powiadasz....no może i masz trochę racji ! :)Dziękuję !!!!

      Usuń
  2. Witam. Świetna strona. Cieszę się, że na nią trafiłem.

    Administrator zrobił kawał dobrej roboty.

    Look into my page: darmowy seo katalog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Administrator bardzo dziękuje za miły komplement i za wizytę również !;)

      Usuń

----