sticky

  • szoping
  • deviantart

sobota, 24 kwietnia 2021

Podstawki do kaligrafii nie tylko dla piszących!

Dzisiejsza notatka będzie bardzo swobodna i luźna. Nie będzie testowania, ani tutorialu, ponieważ w ostatnim czasie byłam chora i z tego powodu postanowiłam odpocząć. Także dzisiaj zwyczajnie pojawi się prosta informacja o czymś, co wpadło mi ostatnio w ręce. Wszystko zaczęło się od malowania. Jakiś czas temu zaczęłam częściej sięgać po akwarele, a co za tym idzie miałam wrażenie, że czegoś mi brakuje. Postanowiłam więc dogłębnie przyjrzeć się sprawie i coś z tym zrobić. Niedługo później znalazłam rozwiązanie, dzięki blogowi Art Gretta Design.


Blog jest wyjątkowy. To strona artystki, która prezentuje swoje umiejętności poprzez wyrób przedmiotów codziennego użytku. Co więcej, można również znaleźć przedmioty bardzo przydatne dla nas, artystów! Między innymi znajdziemy stojaki na pędzle, palety ( idealne po akwarele ), czy podstawki pod pióra, a wszystko oprawione w kreatywną i bardzo piękną szatę graficzną. 
A ja? Nie dość, że w połowie sroka to w 100 % gadżeciara, nie mogłam sobie odmówić tej przyjemności żeby nie skorzystać. Moim celem stały się podstawki pod pióra do kaligrafii, które postanowiłam naturalnie przeznaczyć pod pędzle do akwareli oraz tuszu. No i jak zwykle zaszalałam, ponieważ już na start zakupiłam dwie wersje podstawek, które prezentuję Wam dzisiaj na blogu. Poniżej różowy flaming i niebieski króliczek, ale to nie wszystko. Gdyby panowie artyści marudzili, że zbyt babskie to uprzedzam, że na stronie bloga znajdziecie wiele innych, równie pięknych i praktycznych podstawek o wzorach prostych i typowo męskich. Myślę, że każdy tam znajdzie coś dla siebie. 




Czy warto zaopatrzyć się w takie gadżety? Kwestia gustu i zależy czego potrzebujemy w naszej artystycznej przestrzeni. Ja nie lubię eksponować swoich przyborów w miejscu pracy. Moje przybory artystyczne zawsze są pochowane w specjalnych opakowaniach, pudełkach i etui. Jednak, gdy zaczynam tworzyć wszystko wyjmuję i wtedy właśnie bardzo lubię otaczać się różnymi ciekawymi przedmiotami, mającymi naturalnie charakter użytkowy i praktyczny. 

I właśnie z tego praktycznego punktu widzenia te przedmioty pomagają mi zachować czystość i estetykę pracy. Dzięki podstawkom ograniczyłam swój nawyk rzucania pędzlami gdzie popadnie, co przekłada się na mniejszą ilość sprzątania. Chociaż bałagan przy pracy zawsze był i będzie, to z podstawkami jakoś tak mi łatwiej. 
Jestem bardzo ciekawa jak Wy pracujecie? Jesteście podczas pracy czyścioszki, czy raczej bałaganiarze ?

Podsumowując jestem bardzo zadowolona z podstawek i teraz nie wyobrażam sobie bez nich życia. Tym bardziej, że kolory mnie zachwycają, a szczególnie ich wzajemnie połączenie. Kształty prezentują się równie oryginalnie i jestem pewna, że każdy znalazłby u Art Gretta coś dla siebie. Jeżeli jesteście ciekawi to poniżej linkuję do bloga.

Art Gretta Design 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

----